کرج ، وبلاگ تخصصی شهر کرج و استان البرز

این بلاگ مخصوص کرجی های عزیز می باشد

کرج ، وبلاگ تخصصی شهر کرج و استان البرز

این بلاگ مخصوص کرجی های عزیز می باشد

پایگاه اطلاع رسانی خدمات در کرج

سئو در کرج: سئو چیست؟ بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو، هدف اصلی آن بهبود عملکرد سایت برحسب استانداردهای موتورهای جستجو و جذب مخاطب بیشتراست.


معمولا برای سئو سایت خود باید فاکتورهای زیادی را درنظر بگیرید.

برخی از این فاکتورها به متن، محتوا و لینک های درونی و بیرونی سایت شما است.

تعریف ساده تری از سئو این است: موتورهای جستجو باید از ساختار مناسب و اصولی سایت شما اطمینان داشته باشند.   


 شاید برایتان سوال باشد که سئو دقیقا چیست و چه کاربردی دارد؟

 سئو سایت مجموعه فعالیت هایی مانند مشخص کردن استراتژی محتوایی، تولید محتوا در سایت است که سبب بدست آوردن جایگاه بیشتری در بین نتایج اولیه گوگل خواهد بود.


مفهوم سئو صرفا به موتورهای جستجو مربوط نیست بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان یکی از فاکتورهای اصلی آن است.


 در سال های اخیر سیاست گوگل برپایه نظرات و انتظارات کاربران بنا شده است


تاثیرات رفتار کاربران بر سئو چیست؟ خدمات تخصصی سئو در کرج را از ما بخواهید.

الگوریتم های جدید گوگل بخصوص الگوریتم RankBrain تلاش می کند تا رفتارهای کارابران را در زمان جستجو آنالیز کند و با توجه به رتبه بندی، نتایج  را بهینه کند.
هرگاه که کاربری عبارت یا کلمه ایی را در گوگل جستجو می کند. یک یا چند نتیجه را در پیشنهادات گوگل انتخاب خواهد کرد. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهند کرد.

 هنگامی که یک سایت رتبه پایینی دارد اما کابران زیادی به آن مراجعه کرده و یا روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه آن سایت را بهبود می بخشد.
 بازه زمانی که کاربری به یک سایت مراجعه می کند تا سایت بعدی دارای اهمییت زیادی است
 بازه زمانی که مخاطب وارد سایت می شود تا زمانیکه همان عبارت را جستجو کند را Dwell Time می گویند.

اهمییت سئو در چیست؟

بیشتر کاربران اینترنتی صفحات موردنظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مثل گوگل، یاهو و بینگ پیدا می کنند.
 به همین دلیل سئو سایت که برپایه اصول صورت گیرد راه درستی برای رسیدن به افزایش مخاطب سایت شما خواهد بود.
 موتورهای جستجو در چهارچوب سئو، تمام آن چیزی را کابر می خواهد را در اختیار دارند و در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان به اطمینان بیشتری به سایت شما خواهند داشت.
کلماتی که توسط کاربران جستجو می شود در موتورهای جستجو دارای اهمییت بسیار بالایی هستند و این تجربه نشان دهنده این است که بازدیدکنندگان زیادی از طریق گوگل جذب سایت خواهند و این به موفقیت هر سایت و یا شرکت بسیار کمک خواهد کرد.
 بازدیدکنندگانی که از رعایت اصول سئو به دست می آید بسیار با ارزش تر از هرگوه تبلیغی است و در طولانی مدت سبب می شود تا هزینه کمتری برای شما داشته باشد.

چرا موتورهای جستجو به سئو نیاز دارند؟

 گوگل موتور جستجوی هوشمندی است که به دلیل نیاز به کاربران در تلاش است که نتایج بهتری را در بستر اینترنت در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه براین محدودیت هایی در این مسیر موجود است که به سئو سایت نیاز دارد.
سئو اشتباه سبب می شود تا شما را از دید کاربر پنهان کنند و به نوعی تمام تلاش شما به هدر رود.
 مطالب بالا سبب می شود تا رقبای شما در این حوزه کاری با روندی ضعیف تر به بازدید بیشتر و یا حتی محبوبیت بیشتری بین کاربران دست یابند.
ربات های خزنده گوگل فاکتورهایی نسبتا مشخص برای درک محتوای صفحه شما دارند که در صورت رعایت از سمت شما در نهایت سبب می شود تا شانس شما برای رسیدن به جایگاه بهتر افزایش یابد.
سئو کلاه سیاه و کلاه سفید
سئو کلاه سفید بعبارتی بهره گیری از تکنیک های سئو برای جلب رضایت مشتریان و رعایت کلیه قوانین و اصولی که گوگل تعیین کرده است.
 زمانی که نظر و رضایت مشتریان برای شما اهمییتی نداشته باشد و برای دور زدن گوگل همیشه پیش قدم باشید شما تکنیک های سئو کلاه سیاه را انجام می دهید.
 مدتی یک بار گوگل سایت ها را بررسی می کند اگر هر سایتی یکی از روش های این تکنیک را استفاده کرده باشد جریمه خواهد شد.


مهم ترین روش های سئو سایت چیست؟ سئو سایت در کرج بصورت تخصصی فقط در اینجا


 فرآیند بهینه سازی و سئو سایت زمان بر است. معمولا برای کسب جایگاهی ویژه در گوگل می توانید از تکنیک ها و روش های زیادی که موجود است استفاده کنید تا در این فرآیند برای شما تاثیرات مثبتی داشته باشد. 


3 بازوی اصلی برای موفقیت در سئو هر سایت  : سئوکار در کرج

1- سئو تکنیکال 

  • استانداردسازی کدنویسی در سایت
  • رعایت اصول سئو در طراحی
  • نشانه گذاری استاندارد
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • طراحی نسخه ریسپانسیو

 

2- بازیابی محتوب

 

  • شناسایی کلمه کلیدی ارزشمند
  • آنالیز رقبا
  • تدوین استراتژی محتوایی
  • تولید محتوای ارزشمند
  • برچسب گذاری و دسته بندی
  • لینک سازی داخلی


3- لینک سازی هدفمند


 زمانی که روش های بالا را رعایت کنید وارد نتایج گوگل خواهید شد اما برای کسب رتبه 1 نتایج گوگل از سایت های قدیمی لینک سازی خارجی تهیه کنید. 

 

رتبه 1 گوگل در کرج را از https://seodarkaraj.ir/ بخواهید.

برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان نیاز است؟


 برای دستیابی به رتبه 1 گوگل نمی توان کلیه کسب و کارها را در یک دسته بندی قرار داد زیرا باهم متفاوت هستند. گاهی یک سایت در 3 ماه به موفقیت می رسد، گاهی شاید برای یک سایت 1 سال زمان نیاز باشد.

 

چه تضمینی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل دارید؟


 گاهی کارفرما از شما میخواهد رسیدن به رتبه 1 گوگل را تضمین کنید در صورتی که این کار غیرقانونی است.

 برای دستیابی به رتبه 1 گوگل هیچگونه تضمینی وجود ندارد زیرا برای مشخص کردن رتبه شما بازه زمانی مشخصی وجود ندارد زیرا معمولا از آپدیت های جدید گوگل و فعالیت های رقبا ما بی اطلاع هستیم.


 زمانی که با کارفرما صحبت می کنید اگر از تضمین صحبت کنید قطعا برای سپردن پروژه به شما بیشتر ترغیب خواهد شد اما گوگل این کار را کلاه برداری می داند.


قیمت خدمات سئو چقدر است؟

سئو مجموعه ایی از خدمات تخصصی است و یک محصول نیست. بعبارتی نمی توان برای آن قیمت تعیین شده و مشخصی را برای کلیه سایت ها درنظر گرفت.
 بعبارتی می توان گفت که برای هر کدام از خدمات سئو مانند بازاریابی، محتوا، بهینه سازی سایت ، لینک سازی و غیره به صورت جداگانه و در دسته بندی های مختلف قیمتی را تعیین کرد.

گوگل یکی از بهترین جاهایی است که میتوان از آن جذب مشتری کرد و قطعا لینک های یک تا 5 آن بهترین بازخورد را دارد، برای رشد سایت خود در گوگل کافی است با ما تماس بگیرید.

فهرست منابع:

https://opizo.com/wq1Fr1    https://b2n.ir/x38913

طراحی سایت و سئو در کرح بصورت حرفه ای : در دنیای امروز تکنولوژی و اینترنت حرف اول را میزند. تا جاییکه امروزه برای بهتر دیده شدن کسب و کارتان حتما باید در محیط مجازی فعالیت داشته باشید. یکی از بهترین استفاده از این امکانات حضور و دیده شدن شما، حرفه و تمامی مشخصاتتان بودن در گوگل میباشد. البته ثبت کسب و کار و دیده شدن در گوگل به همین راحتی نمیباشد. اگر کار خود را به افراد غیر حرفه ای بسپارید ممکن است متحمل هزینه های هنگفت برای دیده شدن یا به عبارتی سئو شوید و در نهایت با نارضایتی شم همراه باشد.

طراحی سایت و سئو سایت در کرج

سئو چیست؟

سئو یعنی استفاده از بروز ترین و کاربردی ترین ترفندهای مناسب برای دیده شدن سایت و یا آگهی شغلی شما. شاید در نگاه اول خیلی ساده بنظر برسد ولی باید بگوییم خیر اینگونه نیست، چرا که موتور جستجوگر گوگل از ابتدا جزو باهوش ترین موتورهای جستجوگر بوده است. امروزه گوگل هملنند یه ربات باهوش در این زمینه حاضر شده است. چرا با استفاده از جدیدترین و پیچیده ترین الگوریتم ها قادر به شناسایی متن های تکراری و کپی، مطالب غیر مفید، مطالب کم بازدید و کم طرفدار و هزاران مواردی از این دست میباشد. پس سئو و بالابردن سایت و یا حتی آگهی ها کار آسانی نیست، کافیست با یک اشتباه گوگل سایت و یا مطالبتان را هرز تشخیص بدهد و بهمین گونه است که بسیاری از مشتری ها و کاربران از بالا نبودن سایت و آگهی خود گلع دارند. به شما پیشنهاد میکنیم برای بهبود کارایی سایت یا آگهی شغلی، برای بهتر دیده شدن و برای اول بودن در گوگل به تیم حرفه ای ما اعتماد کنید و در کوتاهترین زمان با کیفیت کار ما آشنا خواهید شد و آگهی یا سایت خود را در اولین های گوگل مشاهده خواهید کرد.

لذت اول بودن در گوگل را بچشید با تیم حرفه ای سئو و طراحی سایت

اولویت تیم حرفه ای سین سئو رضایت شماست.

شاید برایتان پیش آمده باشد که سوالات و ابهاماتی در این زمینه داشته باشید ولی نمیدانید از کجا بپرسید. مشاورین ما از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهند بود. برای مثال ممکن است شخصی خودش سایت داشته باشد و نیاز به سئو داشته باشد و یا اینکه گاهی با ثبت آگهی شغلی و سئو آن نیاز به صرف هزینه های هنگفت برای طراحی سایت نداشته باشید و با مشاوره همکاران ما بهترین مسیر را برای دیده شدن کسب و کارتان پیش میروید.

طراحی سایت و سئو در کرج

شماره تماس تبلیغات در گوگل 

دیده شدن شماره تلفن شما اولین گام برای وصل شدن مشتری به شماست

برای دیده شدن حرفه یا شغلتان 

تبلیغات اینترنتی کسب و کار در کرج و استان البرز

تمامی ما برای دیده شدن به تبلیغات اینترنتی نیاز داریم 

طراحی سایت و سئو در کرج

بدون نیاز به داشتن سایت تبلیغات شما رابه نمایش میگذاریم

طراحی و سئو سایت 

تبلیغات اینترنتی و معرفی بهترین ها در تمامی مناطق استان البرز

آموزش تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی چیست

تبلیغات اینترنتی کسب و کار

تبلیغات اینترنتی رایگان

مزایای تبلیغات اینترنتی در کرج

هدف از تبلیغات اینترنتی

مزایای تبلیغات اینترنتی همراه با عکس

عکس تبلیغات اینترنتی

طراحی سایت و سئو در کرج

 

تلفن یا شماره تماس تبلیغات مجازی و اینترنتی در سایت

سئو در یک کلام چیست؟

بالا بردن بازدید و رتبه در گوگل

اگر قصد دارید کسب و کارتان را رونق ببخشید، کافیست از خدمات SEO (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) استفاده کنید. برای بهتر دیده شدن در گوگل بهتر است این کار را به ما بسپارید. سئوکاران حرفه ای ما با بهینه سازی وبسایت و کسب و کار شما موجب دیده شدن حرفه و شغل شما میشوند. در زیر به یکسری برنامه ها و پلن هایی که برای بهبود نتیجه دیده شدن شما لازم است را آورده ایم.

 

سئو سایت در کرج

سئو سایت و اهمیت سئو کردن سایت؟

سئو به مجموعه فعالیت هایی برای بهینه سازی و دیده شدن توسط موتورهای جستجو گفته میشود که این امر موجب میشود تا کلمات کلیدی مورد نظر و نیاز هر کسب و کار متغیر به زمینه فعالیت سازمان و یا کسب و کار در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. به مجموعه این سری فعالیت ها تا رسیدن به مرحله دیده شدن برای موتورهای جستجوگر SEO( Search Engine Optimozation) گفته میشود. اهمیت سئو سایت به این است که باعث افزایش رتبه گوگل و بدست آوردن رتبه های نخست آن میشود. از همین رو باعث افزایش بازدید و ترافیک سایت میشود که همین امر موجب ارزش سئو میشود. سئو کاران ما این تجربه را دارند تا بهترین روشهای سئو را بگونه ای انجام دهند تا رضایت شما از دیده شدن حرفه و کسب و کارتان به ارمغان بیاورند.

غالبا دو روش کلی برای بهبود SEO و افزایش رتبه مورد استفاده قرار میگیرد اعم از سئو داخلی On-page و سئو خارجی off-page میباشد. یکی از ابتدایی ترین کارها و قدم های اولیه آنالیز و یافتن کلمات کلیدی مورد نظر توسط کارشناسان ما میباشد.

برای مثال چند نمونه بیان میکنیم:

برای وبسایتی مانند لوازم الکترونیکی باید رقابت با وبسایت هایی مانند دیجی کالا و غیره صورت بگیرد و کلمات کلیدی مناسب را در ابتدا یافت و سپس آنها را سئو کرد. در چنین وبسایتی کلمات کلیدی مانند خرید لوازم الکتریکی، لوازم برقی و کلماتی از این دست نیاز است تا مورد بررسی قرار بگیرند و سئو شوند تا توسط گوگل شناخته شده و به رتبه دهی سایت کند.

برای سایت خرید و فروش گوشی نیاز به کلماتی مانند موبایل، گوشی، خرید اینترنتی گوشی، قیمت روز گوشی، جدیدترین گوشی های موبایل، گوشی هوآوی، گوشی شیائومی و کلماتی از این دست میباشد.

برای آزانس گردشگری بدنبال کلماتی مانند ویزا، تور گردشگری، ویزای شینگن، ارمنستان، تور آفریقا، تور فیلیپین و … میباشیم و این کلمات را سئو میکنیم.

برای آموزشگاه موسیقی نیز کلمات کلیدی مانند آموزش موسیقی، آموزش آنلاین موسیقی، آموزش پیانو، آموزش سنتور، آموزش آفلاین موسیقی و … مد نظر میباشند.

برای خشک شویی، خشک شویی آنلاین، اتوشویی، لکه بری لباس، رنگ کردن لباس و … کلمات کلیدی میباشند.

برای سوپر پروتئین کلماتی مانند خرید مرغ، خرید گوشت، خرید اینترنتی گوشت قرمز، خرید آنلاین گوشت قرمز و … کلیدی میباشند.

 

۱- تحقیقات در مورد کلمات کلیدی (KEYWORD RESEARCH)

این قسمت یکی از مهم ترین مراحل سئو میباشد. یک اتفاق بسیار مهم در میزان بهبود سئو این است که پیدا کردن و آنالیز کلمات کلیدی بسیار حائز اهمیت است. بسیاری افراد پس از گذشتن مدت زیادی پی میبرند که بازخورد خوبی از سایتشان نداشته اند پس از تحقیق و بررسی متوجه شدیم که کلمات کلیدی مناسب با کسب و کارشان را سئو نکرده اند. وقت گذاری سئو روی کلمات کلیدی مناسب بسیار حیاتی است، دراینصورت است که بهترین نتیجه و بازخورد را میگیرید.

سئو کاران ما یا تکنیک های کیبورد ریسرچ در مرحله اول تعداد کلمات کلیدی که موجب رتبه گرفتن سایت است را پیدا میکنیم. پس از آن راهکارهایی را پیدا میکنیم که با استفاده از کلمات کلیدی موجب رونق کسب و کار شما شود. برای اینکار همفکری بین مجموعه ما با تقاضا دهنده لازم است. از همین رو در این مرحله keyword map راهنمای ما میباشد.

مراحل :

– یافتن تمام کلماتی که مستعد دیده شدن هستند با استفاده از ابزارهای تخصصی

– بررسی های لازم بازار و رقیبان

– بررسی احتمال نرخ تبدیل کلمات

– keyword maping

۲- برنامه ریزی محتوای و پیشبرد آن

در این مرحله به دنبال یافتن محتوایی مناسب و پر قدرت هستیم. یعنی در ابتدا سایت هایی که رتبه های بالا گرفته اند را مورد بررسی قرار میدهیم و محتوای آنها را چک میکنیم تا متوجه شویم چه محتوایی تولی کرده اد که جواب گرفته اند. به این کار همان استخراج Contetn Gap میگویند. پس از آن با استفاده از keyboard research برای ایده محتوایی استفاده میکنیم. یعنی چه محتوایی تولید کنیم که منبع کلمات کلیدی باشد. در نهایت به تقویم محتوایی یا همان content calendar منظمی میرسیم که مشخص میکند این محتواها در چه زمانی توسط چه اشخاصی باید تولید گردد.

البته باید دانست که به نسبت کلمات کلیدی مورد نظر باید چنان محتوای مناسبی تولید کرد که موجب بالا رفتن و رتبه سایت شود. تولید محتوایی مطلوب است که گوگل آن را دوست داشته باشد.

اگر شما تیم محتوا داشته باشید ما در کنار آنها خواهیم بود و به آنها راهنمایی های لازم را میدهیم در غیر اینصورت تیم ما مسئولیت تولید محتوا را بر عهده میگیرند. لازم است بدانید که در تولید محتوای مناسب و محبوب گوگل ما مدعی هستیم. چرا که مجموعه ما با استفاده از بهترین راهکارها و بصورت اصولی بر طبق الگوریتم های گوگل تولید محتوا را انجام میدهد.

خلاصه کارهایی که برای تولید محتوا انجام میدهیم:

– یافتن کیورد ریسرج و  Content Gapبرای تولید محتوا

– تهیه Cintetnt Calendar دقیق

-تدوین بهترین محتواهای لندینگ سئویی

لندینگ چیست؟

صفحه ای که کاربران از طریق صفحه های دیگر و یا موتورهای جستجو وارد صفحه شما میشوند.

۳- سئو تکنیکال( Tecnical SEO)

این مرحله بسیار مهم میباشد. برای سئو تکنیکال سئو کاران ما موظف هستند با تیم طراحی سایت هماهنگ باشند. برای سئو تکنیکال نخست ساختارهای لندینگ، بررسی نیازهای تکنیکال و در نهایت به نقشه را میرسیم.

خلاصه :

– بررسی ساختارها و نیازهای فنی

– تعامل مساعی با تیم فنی

– اجرای تمام موارد تکنیکال

۴- سئو داخلی (On Page SEO)

یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل، سئو داخلی میباشد. به کلیه کارهایی که موجب بهینه سازی صفحات وب و کسب ترافیک طبیعی سئو داخلی گفته میشود. مهم ترین اصل در این مرحله تولید محتوای با کیفیت میباشد که درباره ی اصول آن پیش از آن صحبت کردیم. برای ادامه کار لازم است بهینه سازی تیترها، تگ های HTML (برچسب ها)، متا و تصاویر انجام گیرد. در گام بعدی باید لینک سازی داخلی در تمام قسمت های سایت صورت پذیرد تا ساختار سایت برای موتورهای جستجو قابل درک باشد.

خلاصه:

– انتشار محتوایی با کیفیت بالا و قابل فهم برای موتورهای جستجو و کاربر

– بهینه سازی تیترها

– بهینه سازی عنوان ها و توضیحات متا

– بهینه سازی تصاویر

– لیک سازی داخلی

 

۵- لینک سازی( off page seo)

برای کلمات سخت بهتر است لینک سازی انجام دهیم وگرنه خیلی کار سخت خواهد شد و به طبع نتیجه گیری خوبی نخواهیم داشت. البته برای اینکه درک درستی از زمان مناسب لینک سازی داشته باشیم و برای چه کلماتی نیازمند یک تجربه است که مجموعه ما این تجربه را دارد. دانستن این نکته که چه وبسایت هایی خطرناک و کدام یک مناسب هستند بیشتر تجربی است. نوشتن یک رپرتاژ مناسب نیز در جلب اعتماد گوگل نقش موثری دارد. البته مهم است که از نظر گوگل غیر واقعی بنظر نرسد.

فرآیند لینک سازی سایت باید به نحوی باشد که یئو سایت را بهبود ببخشد. در این فرآیند چک کردن لینک سازی سایر رقبا صورت میگیرد.

خلاصه:

  • تعیین مسیر لینک سازی
  • تهیه رپزتاژهای منظم و دقیق
  • پیاده سازی لینک سازی مدام
سئو سایت در کرج

    ۶-گزارش دهی و آموزش

 

یکی از شرایط موفقیت در پروژه ها، برقراری ارتباط و اعتماد دوطرفه بین مجموعه سئو و مشتری میباشد. ما این تضمین را به شما میدهیم که با قرار دادن شما درجریان مرحله به مرحله کار و آموزش دانشی به مشتری گرامی برای ادامه دادن مسیر خواهیم داد.

 آموزش های آنلاین-

 تهیه فایل ها و گزارش های پیشرفت –

 

سوال مهم این است که آیا تضمینی برای موفقیت در سئو هست؟

این حق مشتری است که نگران وقت و هزینه های خود باشد و چنین تضمینی از تیم مقابل خود بخواهد که در وقت و هزینه علاوه بر صرفه جویی موجب دیده شدن و به نتیجه دلخواه رسیدن در بهترین زمان ممکن شود. زیرا یک سئوی موفق موجب پیشرفت چشمگیر یک کسب و کار خواهد شد و از آن طرف یک سئوی ناموفق به تنهایی موجب خسارت میشود.

ما این اعتماد را به شما خواهیم داد که در این مسیر موفق خواهیم بود و اعتماد و رضایت شما را جلب خواهیم کرد. این نکته بسیار مهم است که هماهنگی مناسب و استراتژیک بین تیم طراحی سایت، تیم تولید محتوا و تولید سئو باید رخ دهد.

ما این اطمینان خاطر را به شما میدهیم که بهترین روند را در سئوی موفق طی خواهیم کرد. تضمین کار ما نمونه کارهایی است از مشتری هایی که رضایت کافی از مجموعه ما را دارند.

 

  • استفاده از تجارب مشتری های دیگر مجموعه برای اطمینان خاطر شما: –
  • میتوانید از تجربه مشتری های قبلی مجموعه ما نسبت به میزان رضایت آنها تصمیم خود را بگیرید. با نمونه کارهایی که به شما نشان خواهیم داد تصمیم بعدی با شماست. لازمه اعتماد شما به ما راستی آزمایی و زدن مهر اطمینان به صحبت های ما میباشد.
  • – ارائه گزارش های مستمر:
  • این حق شماست تا در روند جریان کار خود قرار بگیرید. در صورت تمایل مشتری این امکان را فراهم کردیم تا بصورت ماهیانه گزارش و زوند پیشرفت کار خود را ازما بخواهید. البته لازم به ذکر است که در چند ماه اول روند پیشرفت کار ممکن است نتیجه گرفتن کند پیش رود به دلیل اینکه کار تیم ما بصورت اصولی و حرفه ای میباشد و پله پله تمامی مراحل را طی میکند تا به نتیجه دلخواه برسد.
  • ۱- توانایی مدیریت پروژه:
  • سئو علاوه بر دانش و تجربه نیازمند مدیریت های درست و اصولی میباشد تا در زمان های لازم و با مدیریت درست، پروژه را به سمت هدف راهنمایی کنند. درغیراینصورت در طی پروژه با بحرانهایی روبرو میشویم که کنترل شرایط از دست خارج خواهد شد و همه به مشکل جدی میخورند. و بالطبع همین امر موجب ضررو زیان به پروژه و مشتری و حتی به تیم طراحی سایت خواهد شد. بازرسی و نحوه عملکرد تمامی تیم ها باید بصورت همزمان باید تحت کنترل باشد.

 

  • – قابلیت تعامل و مذاکره مستمر با تیم های فنی:

 

  • یکی از مسائلی که موجب لنگ زدن پروژه و تداخل میشود عدم تعامل بین تیم سئو و تیم فنی میباشد. توانایی برقرار کردن ارتباط با تیم فنی نیازمند دانش کلامی و ظرافت میباشد تا بتوان به یک نتیجه مطلوب دست یافت. مجموعه ما با تعامل و ارتباط با تیم فنی میتواند با مدیریت درست به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

 

  • – تحقیقات تکمیلی پیش از سفارش

 

  • ما به تمام مشتریان خود سفارش میکنیم پیش از سفارش و بستن قرارداد، از نحوه ی تعامل مجموعه با مشتریان و تیم فنی، نحوه گزارش دهی کار بصورت مستمر، نمونه کارهای انجام شده توسط تیم ما، رضایت مشتری ها از مجموعه ما، رونق گرفتن کسب و کار مشتریان پس از سپردن کار به ما و سایر موارد اطمینان کسب کرده و سپس با خیالی آسوده آماده بستن قرارداد با مجموعه حرفه ای ما شوند.

قیمت سئو و تعرفه های سئو چگونه است؟

سوالاتی از قبیل هزینه سئو چقدر است؟ تعرفه های سئو چگونه است؟ آیا تعرفه های متفاوتی برای سئو وجود دارد؟ قیمت های سئو به نسبت چه مسائلی بستگی دارد؟ ذهن هر شخصی که میخواهد سئوی سایت را سفارش دهد درگیر میکند. همانطور که در بالا اشاره کردیم هزینه های سئو به مسائل مختلفی بستگی دارد. تلاش کردیم در زیر برخی از تعرفه های سئو را برای شما آورده ایم،  در صورت هرگونه سوال و مشاوره در مورد تعرفه ها و تمامی هزینه های سئو کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید.

– تعداد کلمات کلیدی

– باید دشواری کلمات کلیدی از نظر میزان رقابت بررسی گردد. ( میزان قدرت رقبا )

– کار سئو با چه برنامه ای است ( زبان سیات مورد نظر )

– تولید محتوا ( آیا محتوا توسط مجموعه ما آماده میشود یا خیر )

در متن زیر قیمت تقریبی از تعرفه های سئو را برای شما آورده ایم:

میتوانید مناسب با درخواست و نیاز کاری بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هزینه خدمات سئو در شرکت طراحی سایت و تیم سئو یاسین سپند رایان:

 

قیمت ها و پکیج هایی که در بالا گفته شد همراه با آنالیز و تحلیل و بررسی کلمات کلیدی میباشد. اگر کمی تحقیق کنید متوجه خواهید شد که اکثر مجموعه های سئو هزینه ها را ریز کرده و وقتی محاسبه کنید هزینه های هنگفتی را باید پرداخت کنید برای مثال مجموعه های دیگر برای آنالیز کردن کلمات کلیدی هزینه های جدایی میگیرند ولی مجموعه ما به پاس قدردانی و بر حسب اعتماد دو طرفه این امکان را برای مشتریان عزیر فراهم کرده تا علاوه بر وقت در هزینه ها صرفه جویی کنند.

هنگامیکه میگوییم سئو حرفه ای را ازما بخواهید منظورمان این است که از صفر تا صد کاری که قرار است تا کسب و کار شما دیده شود را انجام خواهیم داد. اضافه کردن گوگل مپ، اضافه کردن لینک و بک لینک های مناسب، تحلیل تگ ها و سئوی آنها، بهینه سازی عنوان ها، تگ ها و …، بررسی صفحات لندینگ مناسب و کارهایی از این دست را به طور کامل و تکنیکال انجام خواهیم داد.

بررسی کلمات کلیدی و دیگر رقبا

بررسی و آنالیز کلمات کلیدی و سایر رقبا یکی از مهم ترین بخش های سئو و بازاریابی محتواست. در قدم اول باید تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و اینکه رقبا چه کارهایی انجام میدهند صورت پذیرد در غیر اینصورت دچار سر در گمی خواهید شد. تعداد کلمات جی پی اس، کلمات کلیدی اصلی و کلمات کلیدی بلند اطلاعات اولیه کار ماست. سپس یافتن رقبا و اینکه آنهاچه کارهایی کردند تا در لینک های اول قرار گرفته اند مورد نیاز ماست. این نمونه آنالیزها کمک میکند تا ترافیک درستی داشته باشید و سئوی بهینه ای داشته باشید. برای نمونه کلمات کلیدی مهمی را پیدا کنید که رقبا به آن توجهی نداشته اند، پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و مهم در حوزه فعالیت مشتری موجب سود دهی و بازخورد مناسب میشود. با استفاده از تحقیق در مورد کلمات کلیدی و گوگل ادز میتوانیم به مورد برسیم که رقبا از تکنیک هایی برای پیشرفت سایت خود استفاده کرده اند.

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال به ربات های گوگل این امکان را میدهد تا سایت را به بهترین نحو خزش کنند و صفحات را بدرستی ایندکس کنند. دقت داشته باشید سئو داخلی و سئو تکنیکال بسیار مهم هستند چرا که اگر از ابتدا مسیرهای درستی را طی نکنید خواهید دید که خسارات پر هزینه ای برای شما خواهد داشت. بهینه سازی ساختار سایت، تنظیم نقشه سایت، یافتن محتوای تکراری ،ساخت فایل، بهینه کردن سرعت سایت و عملکرد، بررسی خزش ربات ها، بررسی موبایل یوزر فرندلی، بهینه کردن تصاویر برای موتور جستجو، یافتن لینک های شکسته، اصلاح صفحات ۴۰۴، حل کردن ارورهای از قبیل ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، در دسترس بودن جزومواردی هستند که سئو تکنیکال میباشند.

نکته بسیار مهم دیگری که باید مد نظر داشت درست نوشتن متا و عنوان میباشد. چرا که این بخش ها با بهینه سازی به موتورهای جستجوگر این امکان را میدهند در نتایج بالا قابل مشاهده شوند. در سئو تکنیکال متا، توضیحات عنوان ، برچسب ها و سئوی آنها بسیار حائز اهمیت میباشد.

 لینک‌سازی (OFF PAGE SEO)

لینک سازی مساله است که گوگل برای اعتبار دادن به سایت ها از آن استفاده میکند. اعتبار، اعتماد و قدرت را از طریق لینک سازی مشخص میکنیم. پس در نتیجه نیازمند لیک سازی بسیار قوی برای سایت هستیم. در این زمینه لازم است لینک سازی سایر رقبا را با چشم باز انجام دهید تا بتوانید بهترین و بهینه ترین لینک سازی را انجام دهید.

ممکن است برخی از سئو کلاه سیاه استفاده کنند، یعنی از سایت هایی که محتوای غیر اخلاقی دارند به سایت شما لینک نزنند. ورود لینک از سایت های نامناسب آسیب جدی به سایت شما میزند. دقت کنید این ترفندها مانند جادو سیاه عمل کنند و سایت شما را به پایین خواهد کشید.

  گزارش دهی از وضعیت سئو

با داشتن گزارش دقیق از شرایط وبسایت موقعیت استراتژی سئو را خواهید فهمید. با داشتن گزارش های مختلف در مورد سئو مسیر پیشرفت را متوجه میشوید و به مسیر درستی برای بهینه سازی خواهید رسید. یعنی در صورتی که به بهینه سازی فوری نیاز داشتید متوجه خواهید شد در کدام قسمت باید دست به کار شوید. میتوانید در این جهت از ابزارهای خاصی مانند گوگل آنالیتکس، گوگل دیتا استودیو، گوگل سرچ کنسول و دیگر ابزارهای تحلیل سئو و گزارش گیری از وضعیت سئو استفاده کنید. گزارشی که از این ابزارها به دست شما میرسد بسیار دقیق و موجب کمک شایانی به شما خواهد شد.

بعد از نتیجه بدست آمده از ابزارهای آنالیز سئو میتوانید هدف ها و نیازهای بازار راب بررسی کنید و پس از آن مسیر جدید را شروع کنید تا به بهترین مسیر برسید.

بهینه سازی نرخ تبدیل

پروسه تبدیل کاربر به مشتری را نرخ تبدیل میگویند. بحث ترافیک سایت با نرخ تبدیل متفاوت است، یعنی ممکن است شما از ترافیک خوبی روی سایتتان بهره ببرید ثبتنام، خرید و یا هر فرآیند دیگری که مد نظر شما است رخ ندهد، پس در اینصورت میگوییم نرخ تبدیل سایت پایین است. برای بهبود در این زمینه میوانید از ابزارهای خاصی از قبیل hotjar استفاده کنید تا رفتار کاربر را مورد بررسی قرار دهید. با این شرایط میتوانیم درک کنیم چند درصد کاربران تکمیل خرید انجام داده اند و چند درصد خرید نکرده اند. این اطلاعات موجب میشود تا بتوان با دید باز در مسیر درست قرار گرفت بدون اینکه وقتی تلف کنیم.

محتوای درست

بدانید که محتوا تاج و تخت سایت شماست، به این معنی که یک محتوای خوب موجب اعتبار سنجی گوگل میشود و به سایت شما را برای دیدن در لینک های بالا کمک میکند. گوگل بر پایه ی اتبار، تخصص و اعتماد عمل میکند. یعنی برای دیده شدن نیاز است این سه مورد را مورد بررسی قرار داد. زمانی به این سه مورد دست خواهید یافت که محتوای بسیار خوبی تولید کنید.

منظور از بازاریابی محتوا این است که تولید محتوا بگونه ای جذاب و مفید باشد تا بتواند موجب جلب رضایت و دید کاربر شود. برای بهبود در این زمینه تدوین استراتژی محتوا بسیار حائز اهمیت است. برای تولید محتوای کاربر پسند مواردی را باید در نظر داشته باشید. پاسخ یه سوالات مهم کاربران، کلمات کلیدی و … مواردی از این دست میباشند. تولید محتوای مناسب بسیار مهم است برای مثال باید مد نظر داشته باشید محتوایی که تولید میکنید برای لینکدین، واتس آپ، اینستاگرام و یا هر برنامه ای دگیر است چرا که تولید محتوا بسته به نوع کاربرد متفاوت است. بازاریابی محتوا شامل درک درست و تحلیل برنامه درست و به نسبت آن تولید محتوای مناسب را ایجاد کنیم.

سئو سایت در کرج

 

 

آموزش

برای وارد شدن به هر موضوعی باید آگاهی نسبی درباره‌ی ان موضوع داشته باشید تا بتوانید مهارت‌های خود را در آن پرورش و رشد دهید. کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌های تازه کار نیاز دارند تا کارمندان و مدیرانشان آموزش‌ها و دوره‌های بسیاری ببینند، چون اگر این آموزش‌ها نباشد آمادگی برخورد با مشکلات پیش آمده در کسب‌وکار را نخواهند داشت. همچنین بدون دانش و اگاهی اگر به جنگ رقبا بروید، شکست قطعی است و باید از همان راهی که آمدید، به نقطه شروع بازگردید. به همین دلیل گذراندن آموزش‌های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار از نیازهای روزانه افراد است.

دوره گوگل آنالیتکس، دوره سئو، دوره بازاریابی محتوا، همچنین آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش هاتجر و آموزش تگ منیجر می‌تواند برای کارمندان استارتاپ‌ها مفید باشد. یادگیری هر یک از این ابزارها شما را با دنیای جدیدی آشنا خواهد کرد که می‌تواند بسیار جذاب و جالب باشد، چون می‌توانید با این آموزش‌ها هرگونه چالش به وجود آمده را حل کنید و همیشه برای حل مسائل موجود کنجکاو باشید. همچنین با یادگیری این دوره‌ها دانش روز، افزایش بهره‌وری، افزایش درآمد، مهارت‌های فردی، افزایش رضایتمندی از خود، راحتی و آرامش و اعتماد به نفس را به دست خواهید آورد که هر کدام از آن‌ها در دنیای امروزی باارزش هستند.

 

 

 

اگر بگویند راهی وجود دارد که بتوانید فروش خود را چند برابر کنید یا راهی وجود دارد که مشتریان را به سمت کسب و کار شما سرازیر می‌کند، آیا دست رد به سینه‌اش می‌زنید؟ فکر نمی‌کنم این‌گونه باشد! سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو همان راه است که اگر صبر داشته باشید می‌تواند ورق فروش را برای شما برگرداند، اما قبل از هر چیز بیایید ببینیم اصلا سئو چیه؟

سئو سایت چیست؟


اگر همین الان دارید عباراتی مانند سئو سایت یعنی چی، سئو برای سایت چیست را جست‌وجو می‌کنید تا بهترین نتیجه‌های گوگل برای این عبارات را ببینید، بیایید به پشت صحنه زحمت‌هایی که این سایت‌ها برای رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل کشیدند، نگاهی داشته باشیم. سئو سایت به زبان ساده یعنی مجموعه فرآیندی که برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو به منظور افزایش بازدید سایت و افزایش رتبه سایت انجام می‌شود. گوگل برای رتبه بندی و افزایش ترافیک، فاکتورها و معیارهایی را معرفی کرده است که با رعایت و استفاده از آن‌ها می‌توانید رتبه‌های بالایی را به دست آورید. این روش‌ها شامل لینک سازی، تولید محتوا منحصر به فرد و … می‌شود. با این حال باید بدانید سئو سایت تضمینی نیست! درست شنیدید هیچ تضمینی برای سئو وجود ندارد. ممکن است سایت شما بهترین سئو را داشته باشد، اما هر چه تلاش می‌کنید، نتوانید به رتبه‌های بالا برسید، در عوض رقبای شما با انجام دادن همان کارها، رتبه‌های خوبی بگیرند.

انواع سئو سایت


سئو سایت را می‌توان به ۳ نوع مختلف تقسیم بندی کرد؛ سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال (سئو فنی). در زیر به معرفی انواع سئو پرداختیم و خواهیم گفت سئو داخلی سایت چیست یا برای سئو تکنیکال چه کارهایی را باید انجام دهید.
سئو داخلی: سئو داخلی یا On page SEO ارتباط مستقیمی با تولید محتوا و تمامی عناصر صفحه از جمله لینک‌ها، تیترها، کلمات کلیدی، تصاویر، ویدیو و … دارد. سئو داخلی را می‌توانیم پایه‌ی اصلی سئو بنامیم و بگوییم آغاز کار سئو از این قسمت است. اگر می‌گویند در درس ریاضی باید پایه قوی داشته باشید تادر مراحل بالاتر به مشکل نخورید، سئو داخلی هم پایه سئو شماست و اگر می‌خواهید در ادامه به مشکل نخورید بهتر است کاملا اصولش ا رعایت کنید.
سئو خارجی: سئو خارجی باعث بالا رفتن تخصص-اعتبار-اعتماد سایت شما می‌شود، دقیقا چیزی که گوگل می‌خواهد به آن اتکا کنید. سئو خارجی به تمام کارهایی می‌گویند که خارج از سایت برای گرفتن رتبه بهتر انجام می‌دهید. از گرفتن بک‌لینک از سایت‌های دیگر، انتشار رپورتاژ آگهی تا فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به منظور افزایش ترافیک سایت.
سئو تکنیکال: در این قسمت باید مانند تعمیرکاران ماشین، با ابزارهای مختلف مانند گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتکس، گوگل دیتا استودیو و … کار کنید تا سایت خود را از نظر تجربه کاربری، سرعت بارگذاری سایت، خزش و ایندکس صحیح ربات‌های گوگل، ریسپانسیو کردن سایت و … بهینه سازی کنید. شاید سخت‌ترین بخش سئو، سئو فنی باشد چون ممکن است به کمی دانش برنامه نویسی هم نیاز داشته باشید.
درست است سئو به ۳ بخش تقسیم می‌شود اما پدیده‌هایی با نام‌ها سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه هم وجود دارد که در زیر می‌خواهیم به این دو پدیده بپردازیم.
سئو کلاه سفید: تکنیک های سئو کلاه سفید همان تکنیک های مورد قبول گوگل برای بهینه سازی سایت است. یعنی شما کاملا شهروند مطیع قانون گوگل هستید و از قوانین سئو سرپیچی نمی‌کنید. به این روش سئو کلاه سفید می‌گویند.
سئو کلاه سیاه: تکنیک های سئو کلاه سیاه مانند جادوی سیاه عمل می‌کند. قطعا می‌دانید که این تکینک‌ها آخر و عاقبت ندارد و روزی گوگل شما را دستگیر و جریمه خواهد کرد. در تکنیک های سئو کلاه سیاه افزایش رتبه سایت سریعی خواهید داشت، اما بعد از مدتی ضررهایی را متحمل می‌شوید که جبرانش سال‌ها طول می‌کشد. سئو کلاه سیاه به هر کاری که به منظور فریب و دستکاری الگوریتم‌های گوگل باشد می‌گویند.

چگونه سئو یک سایت را بالا ببریم؟


برای افزایش سئو سایت چه باید کرد؟ آیا از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده کنیم یا به تکنیک های سئو کلاه سفید روی آوریم؟ قطعا برای ارتقا سئو سایت باید از روش سئو کلاه سفید استفاده کنید. در زیر روش‌های اصولی برای بالا بردن رتبه سئو سایت آمده است که با به کارگیری هر یک از آن‌ها می‌توانید از افزایش رتبه تا حدی اطمینان حاصل کنید.
عنوان (تیتر): بیشتر کاربران شما فقط عنوان‌ها را می‌خوانند، پس سعی کنید یک عنوان گیرا بنویسید تا کاربر ترغیب شود باقی محتوا را بخواند.
متا دسکریپشن: متا برای رتبه‌گیری بسیار مهم است. تعداد کاراکترهای متا ۱۶۰ عدد است، این یعنی شما باید در ۱۶۰ کاراکتر بگویید مطلب شما درباره چیست و به جه موضوعات مهمی اشاره دارد. حداقل ۲ بار از کلمه کلیدی در متا دسکریپشن استفاده کنید.
کلمات کلیدی: استفاده از کلمات کلیدی در متن محتوا می‌تواند اصلی‌ترین کار شما باشد. متن شما باید چگالی کلمه کلیدی خوبی داشته باشد. سعی کنید کلمات کلیدی و مترادف‌های آن‌ها را در تمام محتوای خود پخش کنید و از Keyword Stuffing دوری کنید.
لینک سازی: محتواهایتان را به هم لینک دهید تا ربات‌های گوگل به خوبی بتوانند در صفحات وبسایت شما خزش کنند. آن‌ها با این کار مطالب مختلف را در سایت پیدا و ایندکس می‌کنند. هیچ صفحه‌ای را بدون لینک باقی نگذارید چون به این صفحات به اصطلاح صفحات یتیم می‌گویند. می‌توان ساعت‌ها درباره لینک سازی صحیح صحبت کرد، چون اگر لینک سازی را اشتباه انجام دهید به پدیده‌هایی مانند هم‌نوع خواری کلمات (Keyword Cannibalization) برخورد می‌کنید که باعث می‌شود صفحات شما با هم رقابت کنند.

 

خدمات سئو سایت چیست؟

 


خدمات سئو سایت به مجموعه فعالیت‌های هماهنگ و مرتبط که در جهت بهینه سازی سایت انجام می‌شود، می‌گویند. سئو اصولی سایت بسیار مهم است، چون اگر یک آجر را کج بگذاریم تا ثریا دیوار کج می‌رود، به همین دلیل بسیار ی از صاحبان کسب و کار اقدام به خرید سئو برای سایت و برون سپاری سئو می‌کنند. چرا به خدمات سئو سایت نیاز داریم؟ چون سئو سایت خرید مشتریان را بیشتر می‌کند و به نوعی باعث افزایش فروش می‌شود. همچنین برون سپاری سئو هزینه کمتری نسبت به استخدا چند کارشناس سئو دارد.
خدمات سئو سایت کمک می‌کند سایت‌تان به صفحه اول گوگل راه پیدا کند؛ بنابراین افزایش سئو محقق نمی‌شود، مگر با دریافت مشاوره سئو از کارشناسان باتجربه‌ای که سوابق مستند در زمینه سئو سایت دارند. سئو بسیار غیر منتظره است و درست مانند بازی شطرنج می‌ماند، به همین دلیل همیشه باید آماده باشید. گاهی باید بازی را با حرکت Queen’s Gambit آغاز کنید و گاهی باید مانند مردم شهر روهان در فیلم ارباب حلقه‌ها به زیرزمین پناه ببرید تا با اصلاحات و برطرف کردن مشکلات موجود، با قدرت به میادین بازگردید. البته با خدمات سئو اصولی و مشاوره سئو حرفه‌ای حتی اگر سایت شما در دنیای گوگل، مانند نوجوانان درونگرا و خجالتی کتاب‌های جان گرین هم باشند، شکوفا خواهد شد و به موفقیت نهایی یعنی صفحه اول نتایج جست‌وجو گوگل خواهند رسید.

آموزش سئو سایت
سئو سایت آموزش می‌خواهد و باید قبل از انجام دادن هر کاری، آن را یاد بگیرید. آموزش سئو سایت رایگان در سراسر اینترنت وجود دارد، اما ممکن است شامل آموزش کامل سئو وب سایت نشوند. پس اگر روحیه جست‌وجوگری در شما بیدار است در اینترنت بگردید و آموزش کامل را ببینید، اما اگر اینطور نیست پیشنهاد می‌کنیم هزینه آموزش سئو دوره‌های آموزشگاه و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ را بپردازید، چون ارزشش را دارد. بهتر است روی آموزش سئو سرمایه گذاری خوبی انجام دهید و دوره‌های مختلف را یاد بگیرید.

تعرفه سئو سایت چگونه است؟
قیمت سئو سایت ممکن است برای شما مسئله اصلی باشد، اما نگران نباشید هزینه سئو سایت آنقدرها هم بالا نیست و گاهی برون سپاری آن از استخدام سئو کار ماهر به صرفه‌تر درخواهد آمد. لیست قیمت سئو بسیاری از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ کاملا مقرون به صرفه هستند و هزینه پشتیبانی سئو پایینی دریافت می‌کنند، البته این بدان معنا نیست که کیفیت کار آن‌ها بد باشد! البته باید کار را به کاردان سپرد، اگر شخصی به شما قیمت سئو تضمینی ارائه داد، حرفشان را باور نکنید و بدانید این هم یک تکنیک بازاریابی برای پول درآوردن است، چون در سئو تضمینی وجود ندارد. به هر حال چه خودتان آستین‌ها را بالا بزنید و چه برون سپاری سئو را انجام دهید، سئو مهم‌تری اصل در افزایش ترافیک و افزایش فروش است.

 

مشاوره سئو چیست؟


به دست آوردن سهم رقابت در بازار پرشتاب کنونی نیازمند اقدامات سریع است. در دنیای دیجیتال، هر لحظه ممکن است آپدیت جدیدی بیاید و شما را از قافله عقب بیندازد. به عنوان بهترین راه حل، مشاوره سئو می‌تواند سرعتتان را چند برابر کند.. مشاور سئو کسی است که با دانش کامل نسبت به سئو می‌تواند به شما خدمات سئو ارائه دهد و مطمئن باشید که درگیر فرایندهای زمان بر نخواهید شد. همچنین مشاوره سئو برای کسب‌وکارهایی که به هر دلیل نمی‌خواهند تیم سازی کنند و به دنبال برون سپاری نیازهای سئویی سایتشان هستند، راه حل بسیار کاربردی و مفیدی است. مشاور سئو کسی است که در این زمینه دانش و تجربه کافی دارد و رزومه‌ی کاری‌اش به‌خوبی نمایانگر این صلاحیت است؛ بنابراین اگر به دنبال دریافت مشاوره سئو هستید، باید از صلاحیت و سابقه کار قابل دفاع فردی که عنوان مشاور سئو را دارد، مطمئن شوید.
کارشناسان سئو منتوریکس در فرایند مشاوره سئو سایت با دانستن تکنیک‌های حرفه‌ای و روش‌های عملی سئو، همچنین دانستن بازار کسب و کار و تکنیک‌های هک رشد، همراه با تجربه کارهای چالشی و هیجان انگیز و نمونه کار موفق در خدمات سئو وب سایت در مسیر سبقت از رقبا در سئو به شما کمک خواهند کرد. منتوریکس با آنالیز آنلاین سئو سایت و مشاوره آنلاین سئو سرنوشت کسب و کارتان را رقم بزنید و علاوه بر کسب قهرمانی‌های متعدد، بتوانید قهرمانی را برای مدت طولانی نگه دارید.
اگر شما هم می‌خواهید وارد کارزار سئو و رقابت برای رتبه ۱ صفحه نتایج جست‌وجو گوگل شوید، نیازمند خدمات سئو وب سایت با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت سئو هستید. خدمات سئو کامل باید شامل تحقیق کلمات کلیدی یا همان کیوورد ریسرچ، استراتژی محتوا و برنامه‌ریزی برای انجام آن، سئو تکنیکال، سئو خارجی (Off Page) و لینک سازی، سئو داخلی (On Page)، گزارش ماهانه، گزارش پیشرفت و آموزش سئو شود، دقیقا مواردی که در https://seodarkaraj.ir/  وجود دارد. تنها کافی‌ست به فراخور کسب و کار خود یکی از پلن‌های خدمات سئو برنزی، نقره‌ای یا طلایی منتوریکس را انتخاب کنید تا کارشناسان سئو منتوریکس با برنامه‌ریزی یک مسیر استراتژیک و کاربردی بتوانند با بهترین هزینه سئو سایت، شما را به قله موفقیت برسانند و باعث پیشرفت و رشد کسب و کارتان شوند. مشاوران سئو منتوریکس، پس از آنالیز آنلاین سئو سایت نیازهای سئویی سایت‌تان را برآورد و طبق برنامه‌ی زمانی مشخص به افزایش سئو سایت شما کمک می‌کنند. قیمت سئو در سال ۱۴۰۰ به خدماتی بستگی دارد که از مرجع ارائه دهنده خدمات سئو دریافت می‌کنید، بنابراین دراین باره واقع‌بین باشید و تنها پس از اطلاع از برنامه‌های آن مرجع برای آنالیز آنلاین سئو سایت و استراتژی سئو که تدوین می‌کنند از قیمت ارزیابی داشته باشید. آماده‌ی درخشش در صفحه اول گوگل هستید؟ پس وقت را تلف نکنید و همین حالا برای دریافت مشاوره سئو یک تماس با ما بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی