کرج ، وبلاگ تخصصی شهر کرج و استان البرز

این بلاگ مخصوص کرجی های عزیز می باشد

کرج ، وبلاگ تخصصی شهر کرج و استان البرز

این بلاگ مخصوص کرجی های عزیز می باشد

پایگاه اطلاع رسانی خدمات در کرج

شرکت طراحی وب سایت ارزان در کرج

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۳۹ ق.ظ

طراحی سایت ارزان در کرج : در این روزها ، تقریبا همه کسب و کار ها و مشاغل آنلاین شده اند و وب سایت خود را راه اندازی کرده اند اما اگر شما هنوز وب سایت ندارید، بهتر است حتما و حتما به فکر طراحی سایت خود باشید زیرا بخش بزرگی از بازار خود را به زودی از دست خواهید داد.

 

طراحی سایت ارزان در کرج

 

امروزه با توجه به افزایش ضریب نفوذ اینترنت ، و با رشد شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، ایسنتاگرام و واتساپ ، دیگر همه مردم دسترسی به اینترنت دارند ، بخصوص در کرج که از این نظر جزو شهرهای پیشتاز ایران بعد از تهران است.

 

در کرج دیگر همه مردم ، برای یافتن خدمات مورد نظر خود ، دست به سرچ می شوند و در اینترنت میگردند ، و این یعنی شکل گیری یک بازار آنلاین بزرگ و پر مخاطب.

و اگر شما وب سایت نداشته باشید ، سهمی از این بازار نخواهید داشت.

 

اگر شما صاحب یک مغازه خدماتی ، یا فروشگاهی در سطح شهر هستید ، قطعا میدانید که بدون داشتن مغازه چقدر مشتری شما کم میشد و فرایند فروش و کسب دارمد شما چقدر سخت میشد  ، همین اتفاق الان در فضای مجازی رخ داده است.

اگر شما مغازه خود را در فضای مجازی نداشته باشید ، خیلی زود مشتری های فعلی خود را نیز از دست میدهید ، زیرا در فضای مجازی دیگر نیازی نیست رقیب شما ماهانه 5 تا 10 میلیون تومان اجاره مغازه بدهد تا در جای شلوغ شهر مغازه بزند و در دید مردم باشد بلکه با هزینه ای حدود 1 میلیون تومان مغازه خود را در فضای مجازی می سازد و با هزینه ای کم برای سئو ، خود را در معرض مخاطبان و دید مشتری ها قرار میدهد.

 

پس شمایی که هنوز به صورت سنتی داری جذب مشتری میکنی و هزینه های بالایی هم داری ، به زودی شکست خواهید خورد و رقبای اینترنتی شما به زودی جای شما و مشتری های شما را در کرج خواهند گرفت.

 

مثال ساده آن تاکسی ها هستند که سالها حکومت میکردند اما خیلی ساده با آمدن اسنپ بازار خود را از دست دادند

یا فروشگاهها و سوپرمارکتهای سطح شهر که با ورود دیجی کالا به کلاهای سوپرمارکتی ، بخش بزرگی از بازار خود را از دست دادند.

 

مثال دیگری که همه ما ان را لمس کردیم ، ایام قرنطینه کرونا بود ، مشاغلی که وب سایت داشتند و آنلاین مشتری میگرفتند توانستند کسب درامدهای بالایی را داشته باشند در حالی که سایر کسبه در خانه در حال ضرر دادن بودند.

 

بهتر است همین امروز سایت خود را راه اندازی کنید و از رقبای خود عقب نیفتید.

 

طراحی وب سایت ارزان در کرج خدمتی خاص و ویژه است که ما در بستوپ ارائه میکنیم تا شما عزیزان بتوانید با کمترین هزینه ممکن وب سایت تخصصی خود را اره اندازی کنید و به مشتری های فضای مجازی دسترسی پیدا کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی